مصاحبه آرشیو خبر ها
خوان کوادرادو : شرایط من به گونه ای بود که هیچ تیمی من را نمی خواست

خوان کوادرادو : شرایط من به گونه ای بود که هیچ تیمی من را نمی خواست

فوتبالیست ها نیز مانند سایرین این روزها در قرنطینه هستند و بی صبرانه منتظرند تا راه حلی اساسی برای مبارزه با این ویروس به دست بیاید و انان نیز مانند دیگران به حرفه خود بازگردند.

 

خوان کوادرادو که همراه خانواده در خانه روزها را سپری می کند دست از تمرینات برنداشته و با حفظ امادگی منتظر است تا بار دیگر رقابت ها از سر گرفته شوند.

 

در ایتالیا روزهای دشواری ست، می دانیم که خداوند همه چیز را کنترل کرده و امیدواریم که به زودی این شرایط به پایان برسد و از این بحران بگذریم، در حال حاضر باید در کنار خانواده و در خانه بمانیم. با یکی از دوستانم در خصوص مسائل خیرخواهانه صحبت می کنیم ببینیم که چطور می توانیم کمکی کنیم.

 

وی افزود:

 

من استعداد زیادی در فوتبال داشتم اما همیشه در خیابان فوتبال بازی می کردم و خیلی دیر به خانه برمی گشتم اما واقعا زیبا بود همیشه به اینگونه شروع می کردم این اغاز رویای من بود، رویاهای من رشد کردند و مرا به اینجا رساندند، این فرصت را داشتم که در باشگاه های زیادی باشم اما مرا نگه نمی داشتند زیرا خیلی لاغر بودم، همیشه در تست ها موفق می شدم و از لحاظ تکنیکی پذیرفته می شدم اما من ضعیف و لاغر بودم و البته جثه ریزی دارم به همین دلیل باشگاهی مرا نمی گرفت. اما رویایی را شروع کردم و تلاش کردم ان را پرورش دهم و ادامه دادم.

 

خوان ادامه داد:

 

حالا شرایط ام خوب است و به ارامش رسیدم، ولی ابتدا و در شروع واقعا سخت بود، هدف ام را یافتم و برای رسیدن به ان تلاش کردم، ممنونم از خدا.

 

وی در ادامه گفت:

 

برای برخی خیلی دشوار است اما من خداوند را شناختم، همیشه این ترس است که کجا به پایان میرسد و چه خواهی کرد اما ذهن از قلب می گذرد، من به کلام خداوند اعتقاد دارم، باید در راه درست قدم بگذاریم، می دانم که او با ماست.

 

وی افزود:

 

باید با قلب مان احساس کنیم، باید یک اتحاد و اعتقاد جمعی باشد که ان خداوند است، همه چیز از او الهام می گیرد و هر انچه که نیاز داریم خواهیم یافت. باید در این شرایط به این وضع با ارامش نگاه کنیم او همه چیز را تحت کنترل و با کمک او از این شرایط همگی خارج خواهیم شد.

 

خوان در نهایت گفت:

 

هنوز نمی دانیم که فصل چطور پیش خواهد رفت و چه تصمیمی گرفته خواهد شد اما من به امادگی خود ادامه می دهم و تمرینات را انجام خواهم داد. ما تمرینات خود را در خانه پشت سر می گذاریم، شما هم تمرین کردید؟

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: